Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Ν. Κάρτσωνα: Αγαπάς τους φίλους σου; Απόδειξη

Φιλία. Μία πολύ σημαντική σχέση στη ζωή μας που την κάνει ακόμα πιο όμορφη. Όταν ήμασταν μικροί, οι φίλοι μας ήταν πολλοί και αυτό που είχε σημασία για εμάς, ήταν να είμαστε τότε αγαπητοί, για να έχουμε αρκετούς φίλους και να περνάμε καλά παίζοντας.
Μεγαλώνοντας, καταλαβαίνουμε πως οι φίλοι μας είναι εκεί για όλα. Για τα εύκολα και για τα δύσκολα. Για τις χαρές και για τις στεναχώριες. Είναι εκεί για να μας υποστηρίξουν.
Μεγαλώνοντας επίσης, μπορεί να χάσουμε τις ισορροπίες μας και μέσα από τις υποχρεώσεις που αυξάνονται, να χάσουμε το χρόνο που διαθέταμε για τους φίλους μας. Μέσα στο χρόνο, μπορεί να μπουν στη ζωή μας φρέσκα πρόσωπα, που θα μας ανανεώσουν με την παρέα τους, που θα αισθανθούμε πως βρήκαμε καινούργιο φίλο, που θα πιστέψουμε πως ταιριάζουν οι απόψεις μας και η στάση ζωής πια που έχουμε αλλά όλα αυτά για λίγο.
Ο φίλος μας, εκείνος που μας που μας ξέρει καλά όμως, γνωρίζει τα ελαττώματά μας και τα προτερήματά μας και είναι εκεί και μας περιμένει χωρίς απόδειξη, γιατί απόδειξη είναι η έγνοια που έχει για εμάς και εμείς για αυτόν.
Ο φίλος χαίρεται με τη χαρά μας, δεν μας ζηλεύει και στεναχωριέται με τα άσχημα. Τον φίλο στη χαρά σου θα τον δεις, μου είχε πει η κουμπάρα μου και μετά από σκέψη, συμφώνησα μαζί της.
Φίλος, αλήθεια είναι εκείνος που απλά θα μας ακούσει και δεν θα μας κρίνει. Σωστά; Ή μήπως φίλος είναι και εκείνος που θα τολμήσει να μας πει την αλήθεια; Εκείνος που θα πάρει το ρίσκο να μην του μιλήσουμε την επόμενη μέρα και μπορεί και για πολλές μέρες μετά γιατί θα μας ενοχλήσουν όλα εκείνα που είπε και που δεν θέλαμε να ακούσουμε;
Σίγουρα αν θα έπρεπε για να είμαι καλή φίλη να πίνω καφέ με τους φίλους μου κάθε μέρα και απλά να διασκεδάζουμε, δεν θα ήμουνα ιδανική. Εγώ θέλω τα δύσκολα και αυτό ζητάω και από τους δικούς μου φίλους. Δεν θέλω κόλακες. Αλλά αλήθειες και να ξέρω πως θα είναι εκεί για όλα. Πρώτοι στις χαρές μου αλλά και στις δυσκολίες τις ζωής μου. Και αυτό είναι που κάνω και εγώ στους ανθρώπους που αγαπώ πολύ. Θα πω αλήθειες. Και κάποιες φορές μπορεί και να παρεξηγηθώ, αλλά ειδικά για αυτούς που αγαπώ δεν ανησυχώ. Θα τους περάσει και θα ξανααγαπηθούμε.
Από γνωστούς και κόλακες άλλωστε, πήξαμε στη ζωή μας. Από αληθινούς φίλους έχουμε ανάγκη και αξίζει να τους έχουμε πολύ ψηλά και κοντά στη ζωή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου